niedziela, 22 lipca 2012

Słowem wstępu

Witam Was, kochani! 
Jak widzicie, przeniosłam się na blogspota. Onet doprowadza mnie do białej gorączki i nie mam zamiaru kontynuować na nim działalności. Mas-Fuerte jest moim ostatnim blogiem, którego chcę doprowadzić do końca na Onecie. 
Jak pewnie zdążyliście zauważyć po szacie graficznej, to opowiadanie to FF1D. Mam już napisany prolog i część pierwszego rozdziału, ale muszę jeszcze trochę napisać, by w ogóle zacząć publikować. Póki co, chciałabym Was powiadomić, że nie zapomniałam o tym opowiadaniu i postaram się niedługo dodać prolog. Jeśli ktoś chciałby być informowany o nowościach, zapraszam do podania swojego Twittera, numeru gadu bądź adresu bloga. Jeśli nie chcecie podawać numeru gadu, to zapraszam do napisania do mnie. Wszystkie informacje znajdziecie obok. ; ) 
Przy okazji, jeszcze raz chciałam bardzo podziękować Snooki za ten wspaniały szablon! < 3 Wciąż nie mogę oderwać od niego wzroku, jesteś genialna! *.*
Hm, to by było na tyle, wyczekujcie prologu. < 3

2 komentarze:

  1. Nie ma za co, cała przyjemność po mojej stronie! Czekam na rozpoczęcie <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ostatnio twoje opowiadanie i teraz z chęcią zabiorę się za to :). Jak tylko pojawi się prolog, wklejam do linków na swoim blogu (w wolnym czasie zapraszam). Powodzenia!
    - ostatni-oddech.blogspot.com
    P.S: polecam usunąć kod obrazkowy z komentarzy ^^

    OdpowiedzUsuń